En blogg om kvilt och kviltning, framför allt Art Quilt - men också lite annat
Leta i den här bloggen
Några blommor
Jag har suttit och broderat små blommor i form av franska knutar. Det ljusa stygnen i förgrunden ser ut som vatten men skall föreställa gatstenar. Jag ville undvika mörka nyanser eftersom jag ville att husets linjer skulle vara dominant. Jag känner mig rätt nöjd så här långt.
I like it too :-)
SvaraRaderaxx
Thank you Radka! But as you will notice I took some stiches away. Wish you a very Merry Xmas and a Happy New Year!
Radera